söndag 2 september 2012

MÅNvecka...


 I veckan var det fotografering och återpackning av alla plagg. Lådorna är tejpade och klara. Min nya assistent Lina såg till att mitt vardagsrum återställdes igen, Tack Lina!


En bricka väntar...


Serverad av Pia på Te & Kaka,



Jag blir bjuden, av min förra assistent Jurate Kaminskaite! Vi dricker te och



 fick en smarrig cupcake till det, med guldpärlor på... Tack Jurate!



Från min balkong tog jag bilden på den magiska månen som lyste upp himlavalvet på natten den 31:a Augusti. Det kallas Blå Måne, när det är fullmåne två gånger i samma månad! Nästa gång det händer blir 2015.
Jag tänker mest på "Blue Moon, You saw me standing alone"... Som Frank Sinatra sjöng.



 Jag kunde inte sova, klockan var 01.10, så gick jag in och tog några bilder på mina


fina blommor,


Det var en fin vecka, som gick...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar