torsdag 9 augusti 2012

Moderedaktörens hem...


Hej!
Kanske är du den person som jag söker!!!

Jag hoppas att du är en välorganiserad person som gillar att sortera och placera, allt från papper, rekvisita, kläder, strumpor, skor och accessoarer.

Jag har samlat på mig en del och det börjar nu bli lite fullt här och där.
Det är inte brist på plats, mest att fördela saker som ska hit och dit. 
Du får gärna ta ett tag med dammsugaren och fixa lätt städning när vi ändå håller på.

Man kan lätt säga att mitt jobb som moderedaktör, inte är den ena dagen den andra lik.
Självklart blandas det privata livet med jobbet, som är ett livslångt intresse.

Om du känner att du är välorganiserad och pigg på att hjälpa mig, så är du mer än välkommen.

Vi kan väl träffas och prata om detaljerna och komma överens.

Jag tänker mig att du kommer c:a 1g/vecka, till att börja med. Sedan varannan vecka, eller vad som passar oss båda.

Jag finns i Malmö, så det är ju bra om du också gör det eller finns i närheten. 

Ring mig på 0707-352515  eller epost  helen.sambrant.winnberg@gmail.com

Hoppas att Du känner dig välkommen!

Kram
*****
Helén

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar