tisdag 7 augusti 2012

ASSISTENT i MALMÖ

Kära vänner,
Under åren har jag haft många underbara assistenter till mina mode-jobb, Ty så är det, -man gör det inte ensam!

Men just nu är jag utan... Och kanske är det dig jag söker!

Arbetsuppgifter:

Det kan gälla allt från att bära lådor, skriva manus, stryka plagg, tejpa skor...

-Ja, och hålla reda på mig och mina nycklar, passerkort, papper och pennor och inte minst min mobil!!!


Nu behöver jag hjälp med kort varsel:
Redan nu på måndag den 13/8, bör du kunna hänga med mig från kl. 13-17.00 för förberedelse.
Tisdag 14/8 är fotodag, då börjar vi 09-17.00.
Onsdag 15/8 fixar vi returer, lämnar och skickar tillbaka material.

Vi ska göra ett "Glasögonreportage" för Hemmets Journal

Du bör vara 18-19 år eller däröver.

Under hösten kan det bli fler uppdrag!

Hoppas att du hör av dig!!!

helen.sambrant.winnberg@gmail.com
eller mobil 0707-35 25 15
VÄLKOMMEN
/Helén

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar