torsdag 10 maj 2012

ÄNTLIGEN HELG...

Jag älskar att gå på loppis och i antikhandlarbutiker!
Myrorna, Emmaus och Sopstationen, brukar få ett besök i veckan.

Detta är min favoritsyssla på helgerna och i dag är det fredag!!!

Det spelar inte så stor roll vad jag hittar eller faller för, jag har köpt gamla grejer sen 20-års åldern.
En del av mina släktingar undrade "Men Helén, vad ska du med allt gammalt till..."
Min Lycka!

Min brudklänning är från c:a 1910-talet, så jag använder (denna dock bara en gång) och sparar allt...

Nu är min absoluta favorit butik, Antik- och inredningsaffären Bohman & Lensparre, med fantastisk känsla och stil för både inredning och antikviteter.
Jan Mikael Erkinantti och Mats Bohman är eldsjälarna bakom, som du möter i butiken.
Toppen!
Här kommer länken
http://www.bohmanlensparre.se/

Trevlig Helg,
Kram Helén




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar